sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Viimeinen viikko

leo

Viimeinen viikko ennen kesälomaa alkaa huomenna. Koulu loppuu, hevoset lähtee Riilahteen ja minulla alkaa oikeasti loma. Odotan innolla lomaa mutta toisalta en, mitä minä teen ne neljä päivää viikossa jolloin olen yleensä tallilla? Onneksi pääsen jo kahdenkymmenen päästä Riilahteen leirille ja palailen sinne myös myöhemmin kesällä! 


Kesäksi on myös muita suunitelmia kuten kavereitten tapaamista, matkustamista, mökkeilyä ja rippileiri joten onhan minulla ainakin jotain suunitelmia. Kauhea himo tulee kuitenkin ratsastamaan joten ajattelin  jos mökin lähellä olisi joku sopiva talli jolla voisi käydä jonkun tunnin ratsastamassa. Muuten ei ole mitään muita ratsastus suunitelmia. Ihan kauheaa kun aika meni niin nopeasti, äskenhän minä olin hiihtoratsastamassa!

Arsku

Tälle viikolle on kuitenkin ihan mukavia suunnitelmia. Maanantaina menen tallille hoitamaan Miniä, tiistaina on estevalmennus ja jos on hyvä sää lähdemme maastoesteille, keskiviikkona on koulutunti, torstaina minulla on viulu ja piano tunti, perjantaina taas tallille ja viikonlopun suunitelmat on vielä auki.  Toivottavasti teillä tulee olemaan mukava viimeinen viikko!


2 kommenttia:

  1. Aika on kulunut mullakin tosi nopeasti, mutta tää vika viikko on varmasti hidas kun odottaa lomaa :D

    VastaaPoista