keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Miksi,miksi?


Tiistai ei mennyt odotuksien mukaan, aamulla liikassa heitän frisbeen veteen ja se piti hakea sieltä. Märillä kengillä jatkoin käsityön tunille missä laitoin neulan sormeen.
Ja sitten aivoni lopsahtaa kesken estetuntia....
Ja päivän päätteeksi itken surusta etten kääntänyt oikealle esteelle oikeaseen aikaan. 

Eli tuossa oli pika kelaus minun tiistaista. En voisi sanoa että tunti meni huonosti mutta luovutin pitkästä aikaan. Olin todella väsynyt ennen tuntia ja pieni moka tekisen että en vain yrittänyt , ja arvatkaa miten paljon minua potuttaa se nyt?! 


Tunnin aikana tulimme rataa, linjoja ja yksittäisiä esteitä. Arsku oli tosi kiva alkuverkassa kuunteli hyvin ja kun laukasimme kevyeessä istunassa niin Arsku oli todella hyvä. Tulimme ristikkoa joka meni aivan loistavasti. Sitten kun tulimme yhden linjan johon piti tulla 5 tai 6 askeleella, päätin että tulemme 6 mutta Arsku hyppäsi kaukaata niin tuli 5. 
Sitten tulimme lankku,saksa estelinjaa joka sitten lopsahti vähän... en saanut sitä askel määrä mitä suunittelin ja hypyt lähti vähän kaukaata. Tulimme uudestaan ja vähän reippaammin joka meni ihan hyvin, mutta minä olisin halunnut vielä saada puristettua sen yhden askeleen sinne mutta en sitä sinne saanut. Niin olin vähän pihalla ja epävarma että mistä hyppy lähtee. Mutta meni ihan hyvin vielä tuo. 
Sitten tuli se kohta mitä pelkäsin, vesimatto oli raahattu kentälle ja tottakai me sitä hypättiin. Ja aina,aina kun olemme hypätty vesimattoa niin olen ruvennut ohjaamaan esteiltä pois, ja mitäköhän minä nyt sitten tein. Jos veikkasit että en kääntänyt niin arvasit oikein.

Hypyt jotka tulivat vesimatolle olivat varmaan parhaat hypyt koko tunnin aikana mutta ajatus siitä että se vesimatto on radan lopussa tekee jotain että en vain ohjaa. Enkä itsekkään tajua miksi en käännä en vain kääntänyt. Koska vesimatto on minulle se epätuttu este niin tottakai haluan tulla sille hyvin mutta mietin sitä aivan liikaa ja sitten menee huonosti. 

No tulimme radan joka meni näin: saksan este- pinkki okseri-lankku-saksaneste-sininen ristikko- vesimatto. 
Ja ristikko,vesimatto linja oli V muotoinen linja ja ekalla kerralla menin tottakai sen vesimaton ohi...
Muuten hypyt radalla oli ihan hyviä.

Tunti meni oikeastaan ihan hyvin se oli vain minun aivoista kiinni että missä mennään.Nyt pitää ottaa niskasta kovasti kiinni että vanha tapa ei tule uudestaan päälle, eikä tule tulemaan !

Lauantain on muuten viimeiset koti estekisat, onko joku tulossa sinne?:)



6 kommenttia:

  1. Joskus aina jää tommosset jutut häiritsee.. mutta hyvä että muuten meni suht hyvin :) mä oon tulossa mutta sen taisitki jo tietää! :D

    VastaaPoista
  2. Hyvä postaus!:) aina kaikilla on niitä huonoja päiviä! Ja onnea kisoihin:)

    VastaaPoista
  3. Mulla oli melkeimpä aina valmennuksissa toi fiilis, mutta nyt oon onnistunu pääsee siit irti. Tsemppiä kisoihin, mäkin oon tulossa sinne ja kiva postaus taas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mullakin oli ennen mutta nyt on sujunu tosi hyvin nää kevään valm. mutta sitten ti vain lipsui enkä tehnyt mitään ...Mutta kiitos ja tsemppiä sulle kanssa !:)

      Poista