sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Ajassa taaksepäin(vanhoja pätkiä)

Välillä haluaisin omistaa aikakoneen jolla pääsisin ajassa taaksepäin, pystyisin tekemään kaiken oikein. Mutta jos tekisin niin enhän minä oppisi sitten mitään niistä virheistä. Materiaalit jotka ovat tässä postauksessa on niitä vähän parempia paloja, mutta sain myös näitä epäonnitsumis paloja jolle sain nauraa itsekseni, mutta niitä en tänne viitsi julkaista... 

Kun katselen vanhoja videoita näen että olen minä kehittynyt ja paljon. Ennen syksyä olin hypännyt 40cm ja nyt olen hypännyt kaksinkertaisen esteen ja vähän päälle. Ei se korkeus sano mitään, mutta ennen en uskaltanut melkein hypätä 40cm okseria ja nyt en enään pelkää mitään.  

Tetris oli minun luottoratsu jolla pääsin hyppimään ekan 60cm luokan. Meidän uusinta-ajat ei ollut nopeita mutta ei se minua haittaa. Viimeiset yhteiset kisat oli seuran pikkujoulu kisat joissa olimme kolmansia ja silloin jopa ratsastin uusintaa jotenkin, ennen menin uusinnan kuin perusrataa.
Pikkujoulukisat 2013
Maastoeste video on uudempi mutta tungin sen mukaan nyt tänne.


Olen päässyt yli Tetris ajoista, ennen itketti ja välillä jopa pelotti koska en mennytkään tutulla ja turvalisella Tetriksellä. 
Vaihdoin Moccaan joka opetti minulle että kyllä minä osaan jos minä haluan. Ennen en saanut ponia raviin, annoin periksi, annoin poni voittaa, enään en anna sen päättää.
Mocca on kova ulkokuori mutta sen alla on muuta, mutta se pitää kaivaa esiin. Mocca on ihan huippu opetusmestari!
Yhden yhteiset kisat ponin kanssa jotka avasi minun silmäni ja aloin uskomaan itseeni että kyllä minä osaan.
Mocca jäi taakse ja aloitin myös menemään estetunnit Arskulla. 
Ensimmäiset kerrat Arskulla jännitti vähän koska tiesin että Arsku voi innostua esteillä mutta kaikki meni kuitenkin aina hyvin.  Nyt minun mielestä kaiken kivointa on hypätä Arskulla, se ei ole laiska, ei liian innokas juuri sopiva. Arsku kuuntelee hyvin vaikka onkin esteiden ystävä ja etenkin maastoesteiden ;)

Maailman tärken heppa, toivottavasti saan vielä viettää paljon aikaa papparaisen kanssa <3
Ensimmäistä kertaa Arskun selässä, meno on vähän erinäköistä nyt kuin silloin ;)

Asko heppa
Alapuolella viimeinen videossa jossa on enemmän pätkiä!
Mitä piditte?

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Olet kehittynyt paljon eteenpäin!:) Ja hyvä kun oli myös videoita niin näki paremmin miten olet kehittynyt!:D

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus, kiva ku laittelet vähän vanhoja aikoja muistelevia postauksia, hyvin meet. :)

    VastaaPoista