sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Rakas joulupukki

...tänä vuonna minä toivoisin paria aisiaa joita haluaisin kovasti saada.
Olen ollut todella kiltti ainakin yrittäny olla tämän vuoden ajan.
Toivottavasti olen ollut sinunkin mielestä niin kiltti että voisin saada jonkun näistä asioista!


Minä ja Arsku olisimme todella iloisia jos saisimme pukilta hienon huovan joka kävisi treeni että kisahuovaksi. Esteratsastus on enemmän meidän laji kisamielessä niin tuo estehuopa tuolla bicrossilla olisi aika hieno kisaradalla. Tuo kouluhuopa olisi ollut juuri eikä melkein sinne Heidin valkkaan , mutta niitähän on vain parikertaa vuodessa joten tuo estehuopa tulisi enemmän käyttöön! 

Tämä on minun isoin toive pukki. Minun vanha puhelin elää nykyään omaa elämäänsä ja olisin niin iloinen jos paketista tupsahtaisi puhelin ulos. Vielä plussana olisi jos se olisi kullan värinen mutta muutkin värit kelpaisivat vallan mainiosti.


Toivon myös jouluksi ihka omaa onnenraippaa. Hevospäinenglitter raippa on oikeasti tuonnut minulle onnea, minulla ei ole ikinä mennyt huonosti sen kanssa. Ja kyllä , olen erittäin taika uskonen.  Sofialla ja Ineksellä on jo onnen raipat joita olen joskus usein lainannut, joten olisi ehkä korkea aika saada oma! Toivon myös erittäin lyhyttä esteraippa jota voisin käyttää kisoissa , koska vanha katosi... Tuo kuvassa oleva olisi ihan kiva edustusraippa ,vähän blingiä pitää kuitenkin olla joten siksi tuo olisi kiva.

Vielä viimeinen toive, pääpanta lämmittämään päätäni. Nämä ovat todella kivoja ,koska pipon kanssa minua ärsuttää että ei voi olla ponnaria kunnolla joten siksi haluaisin pannan. Mieluinnen väri olisi tummansininen ja nuo kaksi kuvassa olevaa mallia on minun mielestä ihanan näköisiä.

Nyt minun toivelistani on loppu, hyvää joulun odotusta!

Osallistu kisaan itse täällä

2 kommenttia: