perjantai 10. heinäkuuta 2015

Leiripäiväkirja osa 4

kuvat on Joannan käsialaa kiitos!
kuvia oli vain alkuverkoista
HUOM! olen ollut taas leirillä, tällä kertaa rippileirillä ja maanantaina suuntaan Riilahteen joten tulee taas postaustaukoa. Yritän kuitenkin kirjoittaa valmiiksi jotain :)

Torstaina alkoi viimeinen päivä, tai toiseksi viimeinen minulle. Olin valinnut koulu- sekä estekisat maastoestekisan tilalle. Edellisiltana olin toivonut kisoihin Arskua koska en ollut päässy hänen selkään vielä. No en pässyt tälläkään kertaa Arskun selkään mutta kuitenkin suokin nimittäin Vilman. Olin ensin ylättynyt että menen Vilmalla mutta mikäs siinä. Ensin meillä oli kouluosuus ja saimme verkata siihen aika itsenäisesti. Lähdin viidentenä joten sain odotella hetken ja harjoitella rataa joka oli joku kenttäkouluohjelma?.


Kouluosuus meni niin ja näin, olinhan minä vähän hukassa kun hevonen vaihtui tyystin edellisiin päiviin verattuna. Kuitenkin Vilma oli kiva silloin kuin itse ratsastin ja huono silloin kun matkustelin. Minun mielestä Vilma ei oli helpoimmasta päästä joten tyydyn hyvin suoritukseeni. Prosentteja taisin saada jotain 61-62? en muista tarkalleen ja se oli ihan semi hyvä tulos, mutta en ollut parhaimillaan vai mitä Hansu nyt kertoikaan XD


Esteosuudesta ei ole kuvia, koko aamun satoi kaatamalla joten en halunnut tuhota kameraani.
Esteosuudella otimme kaksi verkkahyppyä jonka jälkeen tulimme seitsemän esteen radan.
Minä aloitin tyylikkäästi radan kun hyppy lähti kaukaata ja ohjat valui sormieni läpi ihan pitkisi... Sitten rata jatkui ihan hyvin loppuun saakka. Estepuolellakin sain aika alhaset pisteet mutta mitäs pienistä vaikka loppupäässä olinkin, olinhan itse kuitenkin tyytyväinen!


Siivosimme sitten mökin ja hyvästelimme leiritoverit kolmen maissa. Minä ja Ines jäätiin vielä riilahteen yhdeksiyöksi joten teimme tallia, kävimme kaupasa ja pidimme lettukestit Saanan, Noran ja Kadrin kanssa.

1 kommentti: