torstai 12. helmikuuta 2015

Varusteita

Minulla on pari postausta tulossa mutta materiaali niihin puuttuu joten saatte odottaa niitä vähän. 
Keskin sitten että voisin esitellä varuisteita joita käytän Arskulle , jotka ovat siis minun ostamia.



Uusin ostos on tämä kouluhuopa joka on ostettu Hööksiltä. Se on aika hopeanharmaan värinen jossa on sitten valkoset ja harmaat kierenauhat ja turkoosi reunus. Ylemässä huovan väri on aika haalea mutta se on kyllä aika "räikeä" joten alemmassa kuvassa näkyy väri paremmin. Huovan toisella puolella on teksti joka on vaaleanpunaisella sävyllä, mutta siitä ei ole kuvaa... muuten huopa on ihan vain tuon näkynen miten kuvissa. 
Huopaa käytän yleensä paremmissä treeneissä/ valkuissa esim. Heidi Svanborgin valmennuksessa. Kyllä tuo huopa on käytössä ihan normi tunneilla myös jos jaksan vaihtaa huopaa. 


Tetris

Turkoosin estehuovan ostin oikeastaan silloin kun kisasin Tetriksellä, mutta huopa on full kokoa joten nykyään se on käytössä Arskulla. Ehkä jo huomasitte että pidän turkoosista väristä mutta se sopi hyvin Tetrikselle ja eihän se näytä huonolta Arskun päällä. Käytän huopaa treeneissä ja kisoissa välillä koska "ykkös" huopana on toiminut punainen lami cellin huopa joka ei ole minun mutta se sopii hyvin myös Arskulle , joten sillä ollaan menty paljon. Huovan taisin ostaa hööksiltä?


Sitten viellä Horzelta ostettu blingbling otsapanta. En edes tiedä miksi ostin tämän, mutta näköjään halusin kovasti silloin tällaisen otsapannan kun kerta omistan sen... En tiedä mitä mieltä olen tästä, pidän blingblingistä mutta se on ehkä liian blingbling Arskulle. Haluaisin helmiotsapannan Arskulle koska se olisi vähän ennemmän hillitty, koska jotenkin vain tuntuu että tuo on ehkä vähän liikaa Arskulle. Kuitenkin olen käyttänyt otsapantaa Heidin valkussa ja parissa kisoissa.

Tässä taisi olla kaikki? mutta minulla on harjoja, joku fleece ja ponikokoisia  kamoja mutta niitä en ajatellut esitellä. 


7 kommenttia: